In beeld

RainbowHouse Brussel : nieuwe communicatiecampagne

gepubliceerd 23 Oktober 2018

Op donderdag 18 oktober 2018 lanceerde RainbowHouse Brussels een nieuwe communicatiecampagne: een folder, posters, een video en ander materiaal om het publiek te informeren over haar diensten, projecten en campagnes.

Sinds de oprichting van RainbowHouse Brussels in 2001, is het Brussels LGBTQI + netwerk niet meer gestopt met groeien. De koepel telt de dag van vandaag meer dan vijftig ledenorganisaties. Deze aangesloten organisaties zijn de drijvende kracht achter RainbowHouse Brussels en de hele LGBTQI+ beweging.

De nieuwe campagne doelt erop om de identiteit van de koepel te versterken en de zichtbaarheid in het middenveld te vergroten. Dit is een belangrijke stap in het streven naar haar primaire missie: het promoten en verdedigen van de belangen en rechten van LGBTQI + personen.

De folder geeft de structuur van de koepel weer, maar eveneens stelt het de projecten en het hele LGBTQI+ netwerk voor. Het campagnemateriaal is opgesteld in drie talen: in het Frans, Nederlands en Engels. De posters, waarop het Regenbooghuis artistiek wordt voorgesteld, zal zichtbaar zijn op vele strategische plaatsen in de stad. De promo-video zal te zien zijn op het web. En dit geweldige pakket aan campagnemateriaal wordt aangevuld met nog een aantal goodies: RainbowHouse-totebags, balpennen en vlaggen.

Hoewel elke organisatie dagdagelijks worden uitgedaagd op vlak van communicatie, is RainbowHouse Brussels vastberaden om hieraan tegemoet te komen!

Volg ons op social media:

 

 

Facebook

EN

Instagram

Dépliant et Bic
Affiche dans la salle de meeting de la RainbowHouse
Nouveau dépliant
RainbowHouse BrusselsRainbowHouse BrusselsAfficheAffiche

verwant

Antidiscriminatie

Culturele diversiteit

Identiteiten en genderexpressie

Inclusieve organisaties