In beeld
RainbowHouse Brussel : nieuwe communicatiecampagne
gepubliceerd 23 oktober 2018
Op donderdag 18 oktober 2018 lanceerde RainbowHouse Brussels een nieuwe communicatiecampagne: een folder, posters, een video en ander materiaal om het publiek te informeren over haar diensten, projecten en campagnes.
Sinds de oprichting van RainbowHouse Brussels in 2001, is het Brussels LGBTQI + netwerk niet meer gestopt met groeien. De koepel telt de dag van vandaag meer dan vijftig ledenorganisaties. Deze aangesloten organisaties zijn de drijvende kracht achter RainbowHouse Brussels en de hele LGBTQI+ beweging.
De nieuwe campagne doelt erop om de identiteit van de koepel te versterken en de zichtbaarheid in het middenveld te vergroten. Dit is een belangrijke stap in het streven naar haar primaire missie: het promoten en verdedigen van de belangen en rechten van LGBTQI + personen.
De folder geeft de structuur van de koepel weer, maar eveneens stelt het de projecten en het hele LGBTQI+ netwerk voor. Het campagnemateriaal is opgesteld in drie talen: in het Frans, Nederlands en Engels. De posters, waarop het Regenbooghuis artistiek wordt voorgesteld, zal zichtbaar zijn op vele strategische plaatsen in de stad. De promo-video zal te zien zijn op het web. En dit geweldige pakket aan campagnemateriaal wordt aangevuld met nog een aantal goodies: RainbowHouse-totebags, balpennen en vlaggen.
Hoewel elke organisatie dagdagelijks worden uitgedaagd op vlak van communicatie, is RainbowHouse Brussels vastberaden om hieraan tegemoet te komen!
Volg ons op social media:
EN
verwant
Antidiscriminatie
Internationale dag van de voornaamwoorden
In een wereld die steeds diverser en inclusiever wordt, is het van vitaal belang om de identiteit van mensen te...
publié le 29 september 2017
Culturele diversiteit
Het RainbowHouse brengt hulde aan de pioniers van de LGBTQI+ geschiedenis
Deze zaterdag 18 januari 2020, zal het RainbowHouse Brussel open staan voor het groot publiek, in aanwezigheid van de Brusselse...
publié le 29 september 2017
Identiteiten en genderexpressie
Doe mee aan ons communicatieonderzoek
Omdat u belangrijk bent! RainbowHouse lanceert haar eerste communicatie-enquête zodat onze informatie beter kan worden verspreid en wij zo beter...
publié le 29 september 2017
Inclusieve organisaties
ILGA-rapport: Hoe moeten de gegevens worden geïnterpreteerd?
Het ILGA-rapport is bijna twee weken geleden uitgebracht. Het is vele malen geciteerd tijdens de officiële toespraken ter gelegenheid van...
- Pride
- Internationaal
- Inclusieve organisaties
- Identiteiten en genderexpressie
- Gezinnen en ouderschap
- Gezondheid en welzijn
- Seksuele diversiteit
- Asiel & Migratie
- Antidiscriminatie
publié le 29 september 2017